sportowebuty
sportowebuty.blog.interia.pl
Nike Air Max sklep - jakie są wasze opinie ? 2013-05-20
Ostatnio natknąłem się na tą stronę Nike Air Max Sklep i zastanawiam się jakie są wasze opinie na jej temat. Wygląda solidnie problem tylko w tym że ostatnio pojawiło się strasznie dużo sklepów które zprzedają buty Air Max ale większość z nich zazwyczaj butów nie wysyła albo wysyła podróbki. Dlatego też pytam czy ktoś ma już jakieś doświadczenia w tym temacie - będę wdzięczny za każdą opnie. Na załączonym zdjęciu modele butów sportowy AM które tam znalazłem.
nike air max sklep
..................................
Dobra wiem wszystko to jest strona ekipy sklepu Butyjana.pl - można tam śmiało kupować, ja tam już kupiłem i jestem zadowolony - myślałem że to jakiś lipny blog a to po prostu strona tematyczna założona tylko dla butów Nike Air Max, zreszta wystarczy poptarzec na foty :) wiem, wiem co sobie myślicie - chowam się pod stół ze wstydu :).
Buty.sportowe.oryginalne.wordpress.com - polecam ! 2013-04-29
Polecam wam fajny blog na temat oryginalnych butów sportowych i nie tylko, znajdziecie tam fajne propozycje sprawdzonych już modeli które śmiało możecie kupowac i na pewno nie będziecie tego żałować. Dziękuję za dodanie mnie do grona znajomych i ulubionych blogów i polecam wam  butysportoweoryginalne.wordpress.com.  A prz okazji zobaczcie jaki model wygrzebałem - Adidas Kundo - totalnie nietypowy :)
buty sportowe adidas kunfo

Nike Air Max 90 Infrared i Justene Jaro :) 2013-04-19
Ultras połączenie - gorąca filipińska fotomodelka Justene Jaro i najlepszy damski sportowy but jaki kiedykowliek ujrzał sklepowe półki a mianowicie Nike Air Max 90 w wersji Infrared. Elektryzujące połączenie prawda ? :)


Trampki Nike Capri - już za późno :( 2013-03-27
Troche teraz żałuję bo juz kupiłem kicksy Adidas Court Star, są fajne w stylu retro z koniczyna adidasa ale mogłem w sumie zaoszczędzić 4 dychy i kupić klasyczne czarne trampki Nike Capri w tym sklepie. Skórzana lekkie, na płaskiej podeszwie - klasyka :) - wyczaiłem je w dobrej cenie ale juz po fakcie, trudno nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem - już moje - Court Stary też prezentują się całkiem nieźle i przypuszczam że wytrzyamają nieco dłużej niż Capri. A info znalazłem na ich blogu.
nike capri czarne

Dzięki za radę ale Vansy nie dla mnie :) 2013-03-20
Shark dzięki za radę w tym poście
http://butyvans.pinger.pl/m/18243928
ale jednak vansy nie dla mnie, jakoś ie mogę się przekonać te na białe podeszwie które zamieściłeś:
vansy-buty
całkiem fajne ale jakoś mi nie leżą tak czy inaczej. Podjąłem juz decyzję biorę buty Adidas Court Star -  po prostu mi się podobają :). Zaraz jak je kupię i dostanę wrzucę pare fajnych fotek :)

O mnie
sportowebuty
Słówko o mnie
Lubie fajne kiksy a tutaj będę wrzucać moje ulubione kultowe modele !
Zobacz mój profil
<< Wrzesień 2014
PonWtŚrCzwPiąSobNie
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Archiwum
Rok 2014
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczen
Rok 2013
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Księga gości
 
Statystyki
Liczba osób które odwiedziły mojego bloga:
 
2506
Liczba osób które skomentowały mojego bloga:
 
6
Liczba osób które wpisały sie do Ksiegi Gosci:
 
0
Zobacz serwisy INTERIA.PL